Tudod már, Mit Tegyél, hogy Több maradjon a zsebedben?

Korszerűsítsd a Fűtést a Gázkirállyal!

Autóprogram 90% kedvezménnyel



Jelentkezés a programba,  e-mail: gaazkiraly@gmail.com

                         www.autosolid.cz/registrace.php?k=E237

Kérésre magyarnyelvű segítséget, tájékoztatót, aktuális információt küldök. Csak akkor jelentkezz (jelentkezzen), ha úgy érzed, hogy rendszeresen tudsz vele dolgozni. Ha ez nem megoldható, de kell egy új autó, akkor pedig tudod vállalni a havi törlesztő részleteket.


AutoSolid - Frantisek Zidek előadása

(2009. október 10.)

Fordította: Igor Janits


Az AS egy rendszer. Egy lehetőséget kínálunk, az autóhoz jutásban egy lehetőséget nyújt az eladók számára.

Azoknak is tud biztosítani és átadni autót, akiknek BAR-ja van, végrehajtás alatt vannak, stb. Nem vizsgáljuk, hogy kinek, mekkora jövedelme, bevétele van, mert semmi köze ahhoz, hogy valaki hosszú idő alatt tudja törleszteni az autót.

Olyan gondolattal jöttünk, hogy tudjanak hosszú idő alatt fizetni autért, hogy bizonyos bevételeket előre kitermelve biztosítani tudják az autó vásárlási feltételeit.

Autókról beszélünk, ezért logikus, hogy a bevételek, bónuszok az autó eladásokból legyenek számotokra. Két gondolatot most megmutatok nektek.


Van valamilyen Beszállító, aki adja az autót és van egy pénzügyi partnerünk, egy Bank, aki egészet finanszírozza. Itt van egy ügyfél, akinek gondjai vannak (1. ábra).


Az AutoSolid egy közvetítő, aki meghallgatja az ügyfél kívánságát, hogy milyen autót szeretne. Az AS megveszi a Beszállítótól az autót, és a Pénzügyi partnernek (Bank) felé kifizeti az autót. Az AS az autót ügyfeleinek egy hosszútávú bérletre adja ki. .Az ügyfél az AS felé törleszti a bérelt autót.

Mondjuk, hogy az ügyfélnek a Bank nem ad pénzt, hogy autót vehessen. Így neki a saját pénzét kell felhasználni, amin többnyire egy öreg autót tud venni. Az emberek azért szeretnek új autókat venni, és velük járni, más vezetni egy Daciát, mint egy BMW-t.

Az ügyfélnek le kell másolnia a személyi igazolványát meg a jogosítványát. Általában max. 20% önerő kell. Nekünk is van ajánlói rendszerünk, aki az ügyfeleket beajánlja ebbe a rendszerbe, ami olyan, mint egy szűrő. A rendszerbe valamilyen ügyfelünkön keresztül lehet bejutni. Úgyis ti tudjátok a legjobban, hogy ki érdemel meg egy ilyen autót.


Vannak itt bevételek. Itt nem vizsgáljuk a jövedelmi helyzeteket, hogy mit kerestek. Itt elég, ha aláírtok egy papírt, ún. nyilatkozatot, hogy fogjátok tudni törleszteni az autó havi részleteit.

Azt mindenki saját maga tudja, hogy van-e annyi pénze, hogy fizetni tudja. Nem kell munkahelyi bizonylat, adóbevallás, semmi sem kell ide. Úgyis, ha hozna valaki papírt, abból nem következik az, hogy 5 évig fizetne egy autót. Ezáltal a bürokratív akadályokat eltávolítottuk. Itt a bankban a vezetők azt mondják, hogy mindent megtettünk, hogy megvédjük a pénzét a bank tulajdonosainak.

A legnagyobb gond abban van viszont, hogy az embereknek nincsenek megtakarításaik. Sok ember úgy van, ha nem kap egyszer-kétszer fizetést, akkor kifogyott a tartalékaiból.

Ezért mi azt csináljuk, hogy aki nálunk akar venni autót, kell hogy legyen neki 3 havi megtakarítása a havi részletre. Ennek az összegnek 1000 eurónak kell lenni. Azt akarjuk, hogy ez a megtakarítás kaucióként legyen letéve az AS cégbe.

Hiába mondjátok, hogy van megtakarításotok otthon a fiókban, mert az nem megtakarítás, az kell a megélhetéshez.

Az AS minden hónapban, minden ügyfél után 100%-ban fizeti a havi részleteket a bank felé. Nekünk az a biztonság, ha az adott ügyfél, adott hónapban nem tud fizetni, belenyúlunk ebbe a kaucióba, és ebből fizetjük ki helyette a havi részleteket.

Megtörténhet az, hogy valaki az adott hónapban nem kapja meg a fizetését. Sokszor az ügyfél nem is tehet róla, nem a saját hibájából nem tudja befizetni a részletet.

Ezért mi úgy szerződtünk le a bankkal, hogy mi mindent 100%-ban fizessünk. És pont ezért nem kell a ti jövedelmi helyzeteteket vizsgálnunk, mivel 100%-ban kifizetünk mindent a pénzügyi finanszírozó felé. Tehát az AS partnere a banknak. De mi az ügyfélnek többet akarunk nyújtani, ez a rendszer csak arra van, hogy az ügyfél autóhoz tudjon jutni. Mi azt mondjuk az ügyfélnek, hogy ha mi a banknak fizetünk 1000 eurót, akkor logikus, hogy az ügyfél is fizessen nekünk 1000 eurót. Plusz még bizonyos hasznot is, amiből a cég él, és még azt, amiből a jutalékok lesznek. Azt mondjuk az ügyfeleknek, hogy a mi bevételünknek két oldala van. A haszon egy bizonyos része a cégnél marad, a másik része pedig a kockázati (rizikó) rész. Amikor az ügyfél nem tud fizetni, akkor nekünk plusz kiadásaink keletkeznek, és akkor nekünk ezt a kockázatot szét kell számolnunk a havi részletben. Ez azt jelenti, hogy az ügyfélnek havonta valamivel többet kell, hogy fizessen. Ez attól is függ, hogy hogyan fog az AS továbbfejlődni. Idén kezdődött ez a projekt és most már a pénzügyi partnerek - mivel a kezdetén voltunk, drágán vásároltuk meg a pénzt a banktól - és mindenki arra vár, hogyan működik ez a rendszer. Mi hiszünk abban, hogy megmutassuk a bankoknak, ami idáig sikerült, hogy 100% fizető ügyfelünk van. Nekünk is 100% a visszafizetés a bankok felé, úgyhogy a kamatok idővel, fokozatosan csökkeni fognak. Mi nagyon türelmesek vagyunk, sehová se sietünk, mi egy hosszú távú üzletet akarunk felépíteni.

És most jön a varázsa az egésznek. Miért van 100% fizető ügyfelünk? Mi motiváljuk azokat az embereket, akik ajánlják ezt az üzletet tovább. Minden egyes közvetített autó után azonnal kap 250-450 euró jutalékot és 1-3%-ot az autó értékéből. Ez egy gyors jutalék.

De mi még pluszban is adunk valamit. Azt mondjuk neki, hogy egyszer dolgozz, és 61-szer kapsz érte jutalékot. Az első fizetésed és minden egyes részlet az ügyfeleitek után a havi részletekből 60-szor kaptok jutalékot belőle. Persze, van itt egy hálózati rendszer, így mélységi különbözetek is járnak.

Mi pénzügyileg akarunk működni, felosztjuk a hasznunkat azok között, akik ajánlják. Visszamenőleg akarjuk azt, hogy azt a pénzt, amit kifizetünk neki, vásárolja le nálunk, azaz kapjon kedvezményt az autó havi részletéből. Tudja ezáltal csökkenteni az előleget  az autóra, a havi részlet nagyságát, sőt a futamidő végén, amikor megveszitek az autót saját nevetekre a bérlet végén, tudtok választani, hogy mennyiért akarjátok megvenni az autót,. Ez az összeg 1-30% közötti mozog. Ha új autóról beszélünk logikus, hogy ez a maradványérték magasabb, és minél magasabb ez a százalék, logikus, hogy a 60 havi részletek kisebbek.

Ezt a terméket úgy hívjuk, hogy AutoSolid Rent.

Ennek a rendszernek köszönhetően 3 dolgot kínálunk nektek, amit az AS-nál kereshettek meg.

Elsősorban tudtok venni egy új autót. Az van az autókra írva - Szolid autók, szolid emberek. Már ragasztják ezeket a matricákat, már mennek az első magyar autók.

Másodsorban karriert kínálunk nektek. És egy passzív jövedelmet is.

Ez a passzív jövedelem nagyon fontos, mert biztonságot jelent az embereknek abban, hogy az AS cég rendszerén keresztül csökkenteni tudjuk a havi részleteket, sőt még az utánuk lévő kiadásokat is, ami a szervízt, a gumikat és az üzemanyagot jelenti. 90%-os kedvezményig tudunk menni. Úgy hogy egy BMW7-es, ami 100ezer euróba kerül, a mi ügyfelünknél a végső ára 10ezer euró lehet. Gondolom, ez elég nagy előny, ugye?

A jövő héttől kezdve (2009. október 12-i hét) fogjuk értékesíteni az összes kiadást is 90%-os kedvezményes csomagokban.

Vegyük a biztosítást az autóra, a gumikat, a szervízt és az üzemanyagot. Igaz, hogy ezek filléres összegek, de ezekből vannak az eurók, majd az ezer eurók, és valaki 3 év múlva multimilliomos lesz euróban.

Ugyanis az üzemanyag és az összes kiadás az autó körül létező! Nekünk nem az a feladatunk, hogy ügyfeleket keressünk, mert minden egyes ügyfél, akinek ma van autója, szívesen spórolna az üzemanyagon, stb. Nektek nem kell hajszolni őket, nem kell venni egy csodatablettát, amivel le fog fogyni. Sokkal kellemesebb, ha ti mentek egy autóval, és kellene egy liter diesel olaj, melynek ára 1,2 euró/liter, ami az AS-nél 0,12 euró/liter. Szívesen fogtok ilyenkor tankolni menni.

Az AS cégnek csak akkor van jutaléka, amikor a Beszállítótól fizikailag átveszi az autót. És még azoktól van, akiktől vesszük az üzemanyagot, valamint a pénzügyi partnereknél is van haszon. Ezért kell ezt a 3 dolgot értékesítenünk. Máshogyan nem tudnánk pénzt keresni.

Nálunk bárki ingyen léphet be a rendszerünkbe. Ez alapfeltétel. Minden egyes ügyfél ingyen regisztrálhat hozzánk.

Mi nem akarjuk azt, hogy az emberek a belépésért pénzt keressenek, és nem akarjuk, hogy szerencsétlen emberek jöjjenek be, mert mi egy üzleti lehetőséget kínálunk.

Azt kell mondani, hogy ha most elkezdünk dolgozni, és elosztjuk az évet hónapokra, és elmondod az ismerőseidnek, hogy mi a rendszeren keresztül tudunk venni autót. Lesz olyan, akinek azonnal kell az autó. Többnyire azt fogják mondani az emberek, hogy nincs pénzem, és így csak 1 év múlva fogok venni autót vagy 3 hónap múlva vagy azonnal - mindegy, hogy mikor!

Ezek az emberek mind fontosak számunkra. Mert az AS cég megtudja mondani a Beszállítóknak a szerződések alapján, hogy hány Skoda, VW, Audi, BMW-re van szükség.

A Beszállítók tudják, hogy kb. 1 éven belül vagy múlva vagy gyártónál vagy importőrnél, hogy kb. 200 darab autót fogunk tőlük elvinni. Nálunk a bevétel a Beszállítóktól 4%. Ebből 3%-ot fizetünk ki az üzleti hálózatba, és 1% marad az AS cégnek.

De, ha mi elértük azt, hogy 200 darab autót megrendeltünk, és tudjuk azt, hogy ezeket 1 év alatt viszik el, logikus, hogy nagyobb százalékot kérünk. Úgyhogy ezeket a jutalékokat kapjuk az összes autó után. A Beszállítóknak nem kell a marketingbe több pénzt tenniük, mi jövünk és visszük az autókat. Mivel ők így több autót adnak el, ezáltal több százalék haszonhoz jutnak, ezért logikus, hogy nekünk is több százalék haszon jár.

Van egy hatalmas előny, ami titeket illet, ha visszatérünk erre a képre (2. ábra). Az előbb azt mondtam, hogy ti akkor kaptok jutalékot, amikor az ügyfél fizikailag átveszi az autót. Nem hiszek abban, hogy fogtok várni a jutalékra 3, 6, 12 hónapot. Ezt nem bírja ki senki. Én ma dolgozok az ügyféllel, rendesen fogok vele dolgozni, amelynek az az eredménye, hogy az ügyfél befizeti a 3 havi előlegére az 1000 eurót. Mint tudjuk, ez az ügyfél valamikor vesz tőlünk egy autót. Ezt az előleget legkésőbb akkor kell neki letenni, mikor fizikailag elviszi az autót, hiszen ez az összeg biztosítja neki 3 hónapra a havi részletet.

Ahogy az ügyfél befizeti az 1000 eurót, akkor ezt az infót a pénzügyi partner felé jelezzük, hogy ennek az embernek van fizetőképessége, mert nem hiányzik neki ez az 1000 euró. Ezáltal a pénzügyi partnerünk ezeknek az embereknek (van nekik európai licencjoguk) kisebb kamatokat nyújt, ezáltal kisebb lesz a havi részletük! Pl. egy 20ezer eurós autónak 5 év alatt 1000-2000 euróval lesz kevesebb az ára. Megéri megtakarítani, ugye?

A Beszállító ad nekünk jutalékokat, és mi ezeket a jutalékokat, amit mi pluszban kapunk, ami másként az AS haszna lenne, benne is van a nevünkben, hogy mi szolidan akarunk viselkedni, arra akarjuk felhasználni, hogy motiváljuk azokat az ügyfeleinket, akik közreműködnek velünk.

Amikor a ti ügyfeletek megrendeli az autót és befizeti ezt az előleget, azonnal kifizetünk nektek 250-450 euró jutalékot. Azonnal megkerestétek a pénzt, és mivel az ügyfeletek itt veszi át az autóját, azonnal jön nektek 1-3% az autó árából. Két gondot megoldottunk:

  1. Hogy honnan szerezzünk pénzt az autóra,
  2. Hogyan motiváljunk titeket, hogy ne szökjetek el más üzletbe, mert az AS-nél azonnal kereshettek pénzt!

Azonnali jutalékokat kínálunk:

-          jutalékot autóeladásból,

-          jutalékot minden havi részletből

Ezt refundációnak, más szóval visszatérítésnek nevezzük.

Így nekünk van biztonságunk, hogy idővel az ügyfélnek - ha ki is dobnák a munkahelyéről vagy lebetegedne - meg van már itt a pénze a havi részletekre, úgyhogy nem kell máshonnan pénzt szereznie. Úgy hogy mi nem fogunk szolidan lépni az ügyfelekhez, mert akár akar, akár nem akar autót - mert az ügyfél azt mondja, nekem nem kell autó - csak vigyázzunk, mert 60-szor jön a jutalék! Ezt nem tudja másra felhasználni, csak csökkenteni a saját autójának a havi részletét. Ha a mi ügyfelünk rendesen dolgozik, bónuszt kap. A bónusz itt annyit jelent, hogy mi adunk pénzt az ő havi részletére - 50-600 euróig. Ez csak azoknak van, akiknek mitőlünk van részletre az autója. Úgy, hogy ha ő nem akar autót, akkor 2 hónapig nem veszi ki ezt az 50-600 eurót, hiszen a 3. hónapban úgy is megveszi azt az autót. Mondjuk, hogy azért veszi meg, hogy kitegye a fő térre, mint egy reklámot.

Egy európai licencjogra (1000 euró) 5 autót tudtok vinni egyszerre!

Ahhoz, hogy a Magyarországon elindítandó hálózatot is motiváljuk, mondok hihetetlen dolgokat! Olyan rendszert mutatok be, amivel Csehországban szétrobbantottuk a piacot Skodákkal.

Vegyünk egy Skoda Fabia-t. Ára: 270.000 Kc

Előleg: 30.000 Kc, havi részlet (60x) 500 Kc

Ilyen autót adunk minden aktív partnerünknek. Ezért logikus, hogy elvárjuk tőle, hogy valamilyen eredményt mutasson fel. Nézzük meg, hogy 3 hónap alatt 4 ilyen Fabia-s ügyfelet közvetít, aminek 5000 Ft a havi részlete.

Ennek a részletnek a rendes ára: 4000 + 1000 Kc = 5000 Kc. Az 1000 Kc biztosításokat jelent. Ha valaki ezt az eredményt eléri - nem muszáj matricás autóknak lenni, lehet más típus is - ezenkívül keresett 10-18.000 Kc-t, plusz mi fizetjük ki a 4500 Kc-t a havi részletből, de nem a ti bevételetekből, az megmarad nektek, ezt a cég fizeti minden egyes ügyfél után.

Ezen az autón rajta van a mi reklámunk, meg a ti reklámotok, ami a ti telefonszámotokat és ID számotokat jelenti. Ez egy mozgó reklám.

Azt mondják az emberek, hogy az 500 Kc-ért, azaz 5000 Ft-ért, ez valami hülyeség, nem? Rámennek az oldalunkra,  www.autosolid.cz/registrace.php?k=E237 , pedig mi még senkivel sem beszéltünk, és járunk az autóval. És mi van nektek belőle? - EREDMÉNY!

Az eredmény nemcsak autóeladásokból van, minden egyes hónapon át fizetett havi részlet után is jelentkezik! Plusz gumivásárlás, minden egyes üzemanyag tankolás - ezek az adott hónapban eredményeket hoznak. Azonkívül pénzt keresett, megkapta a cégtől ezt a kifizetést, és az 500 Kc-t még akkor is talál, ha beteg volna!


Ez egy szuper üzlet!


Nézzük meg, mi történik akkor, ha azt a legrosszabb esetet vesszük, ha ő olyan szerencsétlen, hogy 5 év alatt egyetlen ügyfelet sem érkeztet. Akkor ő fizet:

60 hónap x 4000 Kc + 30.000 Kc (önerő) = 270.000 Kc

Akkor tehát kamatmentesen kifizeti az autó árát! Kamatmentes bérlete volt 5 év alatt. Mérges lesz rátok?

Kezdjünk el egyszerű autókkal, az a lényeg, hogy nálatok minél több ilyen reklám autó futkosson. Mi nem fogunk az újságokban, TV-ben reklámozni, iderakjuk be a reklámpénzt a matricás autókba. Ha fél év, 1 év múlva 50-100 darab ilyen autó fog futkosni, nem kell magyarázni senkinek, hogy mi az AutoSolid, és hogyan működik. És erre akarjuk felhívni az emberek figyelmét. Ez egy gondolat, semmi több. Ezen gondolkodjatok el!


Karrier rendszer

Elsősorban ki kell építeni az üzleti rendszert Mo-on. Elkezdjük az autókat értékesíteni, majd utána hozzuk a szervízt, a gumikat, stb. Ugyanis innen mi nem tudjuk megmondani, hogy a ti városotokban melyik a jó szerviz, ezt csak ti tudjátok.

Minden egyes járásban, megyeszékhelyen (3. ábra) keresünk vagy belőletek lesz egy ember, akinek az lesz a dolga, hogy az ő városában illetve annak környékén ő fogja leegyeztetni, kik lesznek a Beszállító partnerek + szervízek.

Nézzük meg, hogy néz ki a karrier. Nagyon egyszerű (4. ábra) Aki elkezd velünk közreműködni, az az első pozíción kezd, ahol pontonként 25 euró a jutalék. A 2. pozícióban 35 euró, a harmadikban pedig 45 euró jár pontonként. Így minden egyes európai licencszerződés után 10 pontot kaptok. Ha valaki alattatok 7 napon belül befizeti ezt a licencdíjat, akkor gyorsasági bónuszt kaptok, ami pontduplázást jelent.

A 2. bevétel az autó értéke után 1000 euróként 0,48 pont jár. Pl.: mondjuk 25.000 euróért közvetítesz autót, akkor itt van az autó árából 12 pont, plusz még a 60 havi részletből vannak pontjaid. Ahhoz, hogy 1-ből 2-be menj át, és 25 euró helyett 35 eurót kereshess, ahhoz a csoportteljesítménynek 40 pontnak kell lennie.

250 pont szükséges a csoportoddal együtt, hogy a 3-as szintre juthass. Mi menedzsereket keresünk, Mo-on néhány 10 főt, akiknek lehetőséget adunk, plusz menedzseri fizetést kapnak. Ezenkívül a hozzájuk tartozó járásban értékesített autók havi részleteiből 200 Kc-t kapnak akár a csoportjához, vagy azon kívül más csoportokból megvett autók után. (2000 Ft/hónap/autó).

Van-e olyan köztetek, aki menedzser akar lenni, hogy 100%-ban ezt az üzletet csinálja?

Mutatok olyat - mint látom, itt többnyire MLM-esek vannak és már dolgoztatok több rendszerben. Ahhoz, hogy 10.000 eurót keressetek (kb. 3 millió Ft) mennyi embernek kellett lenni a csoportotokban, hogy havonta ennyit keressetek? Több 100, több 1000.

Ha 63 fő van csoportban, és ha ők csak a Fabia-t viszik, ott 10.000 euró a havi jutalék! Ugyanis minden egyes ügyfél, akinek AS Fabia-ja van, kötelező 20 pont forgalmat generálnia. Ez 1260

pont (63 x 20 pont). Ha 200 kc-val számítom, ez 252.000 Kc, azaz kb. 10.000 euró a havi jutalékotok azért, hogy fél-egy év alatt kiépítettetek egy hálózatot, mert csináltatok 63 embert a csoportotokban.

Biztos egyetértetek velem, hogy könnyebb irányítani 63 embert, mint 1000 embert. Jutalék egyforma. Ma dolgoztatok, és én azt mondom, hogy ezt a „nyugdíjat" 60-szor megkapjátok. Ebből már ti is tudtok venni akármilyen autót. Tudtok venni ebből házat, szabadságokra tudtok menni, és a család is nyugodtabb. Ezt ti döntitek el, hogy akarjátok vagy nem.

Két dolgotok van csak.

Akik ülnek, azoknak van egy nagy előnye, meg egy nagy hátránya. És ez, az, hogy az AS most kezdődik. Nektek lesznek a legrosszabb a feltételeitek, legrosszabb anyagaitok, drágák a havi részletek. Azért van egy nagyon nagy előny is. Az AS az elején van, az keres több pénzt többnyire, aki az elején van. Mi azt mondjuk az embereknek, hogy ez a kínálat max. 150 embernek szól. A többiek mind már alattatok lesznek, ők már csak arra fogak keresni, hogy csökkentsék a havi részleteiket, vagy kiadásra, üzemanyagra, stb. Ez is egy fantasztikus gondolat, ugye?

Most az a kérdés, hogy tik lesztek-e az első 150 menedzser. Mo-on már 2-3 hónap múlva fogunk árulni autókat. Hiszen ugyanaz a helyzet, mint Szlovákiában. Mi csak november 11-án nyitjuk meg Szlovákiát. Tegnap volt előadásunk, és nem fértünk be a terembe.

Az AutoSolid az első olyan rendszer, melyben az ügyfél autót vehet azonnal, letudja csökkenteni a havi részletét 90%-al, és közben még fizikailag is autóval dolgozik.

Nem csak úgy árulni biztosításokat, hiteleket, hanem konkrétan autókat. Én mondjuk az autókhoz nem értek, és mégis árulom.

Vannak szakemberek, akik tudnak autókat értékesíteni.

Az AS nem autóértékesítő cég, nem bank, ez egy rendszer. Mi egy rendszert árulunk. Segít nektek, mint ügyfeleknek, hogy le tudjátok csökkenteni a részleteket, a menedzsereknek, hogy szép pénzt keressenek, a Beszállítóknak, hogy tudjanak eladni autót, és a Banknak is fontos az, hogy 100%-os nálunk a befizetés.

Én kínálok most nektek egy lehetőséget, hogy mit kezdtek vele, az csak rajtatok múlik.

Részemről köszönöm, hogy itt lehettem, bocsánat, ha nem jól értettetek engem, magyarul csak az „igent" ismerem, de hallom naponta többször, mikor az ügyfeleink kérdezik a barátaikat, hogy „jössz-e velem ebbe az üzletbe?" Akkor mondják, hogy „igen" és ez fontos nekem.

Örülök annak, ha ismét találkozni fogunk. Köszönöm.


Kérdések, válaszok


Kérdés

Hogy néz ki a hálózati rendszerben a jutalékok elosztása?

Válasz

Mondok egy példát (6. ábra). Ez vagyok én, Itt a direktem (1), ő is hozott valakit (2) és így tovább 6. mélységig (generációig).

Mondjuk, a direktemnek van autója, és ebben a hónapban befizeti az első havi részletét. Minden egyes havi részletből pl. van nekem 20 euró bevételem. Ez a bónusz az, amit ott mi fizetünk.

A 2. mélységben lévő partnerek befizetéseiből 50%-ot kapok, mintha a direktem lenne, azaz 10 eurót. Logikusan most olyan a példa, hogy mindenki azonos autót visz, így mindenhol azonos a havi részlet.

A 3. mélységből 25%-ot kapok abból, mintha a direktem volna, A 4. generációból 10%-ot minden egyes befizetésből, és 5% van az 5. és 6. generációkban is. Ebben az esetben ez 1 eurót jelent. Ez a dolog a stabilitásra megy ki, úgy hogy minden egyes ügyfél után egészen a 6. generációig lemenve vannak jutalékaim. Ezért hosszú távon tudtok ebből pénzt keresni.

Mit gondoltok, hány ember van a 6. generációban, ha az elsőben van 5 ember? És minden havi részletből csak 1 eurót kapnál? Legalább 2000 ember lenne, és ez 2000 eurót jelent, ha csak 1 eurót számolunk!


Kérdés

Magánszemély vagy cég is lehet szerződő?

Válasz

Is, is.


Kérdés

Hogy állunk a rendszámokkal és a magyar hatóságokkal?

Válasz

A cseh rendszám után november 11-i szlovák indulás után szlovák rendszám is lesz. Mivel az egész világon lehet autót bérelni, és a dokumentumok magyarra lesznek lefordítva (vezetői engedély) a PSZÁF nem tehet semmit, a Rendőrség sem, mert nem veled, hanem a céggel van jogi kapcsolat. Ha 5 év után megveszed az autót, akkor már honi rendszám lesz rajta. Regisztrációs (behozatali) adó 2012-ig van, viszont addig nem jár le az 5 éves futamidő.


Kérdés

Ha a lízingcéggel történik valami, pl. eljárás indul ellene, akkor a lízingcég a kiadott autókból fizeti, fizetteti ki a tartozást vagy van-e saját törzstőkéje, amiből rendezi a számlát? Mo-on bevett módszer az operatív lízingnél, hogy elveszik a tulajtól az autót, még akkor is, ha csak 10.000 Ft tartozása maradt.

Válasz

Ezért nem vagyunk leszerződve magyarországi lízingtársasággal. Ugyanazt a garanciát adjuk neked, amit te adsz nekünk, hogy 60 hónapig rendesen fogod fizetni a részleteket. Miféle garanciát akarsz, hiszen az állam is csődbe megy. A garancia a projektben van benne, nincs miért a rendszernek tönkremennie, mert ez csak akkor lehetséges, ha senki sem fizeti a havi részletét.

Ha valaki nem fizeti az autó havi részletét - már most van Csehországban olyan adatbázisunk, 1000 emberrel, akiknek kell az autó, de nincsen pénzük az előlegre - akkor azt az autót felkínáljuk nekik, hiszen ez esetben nem kell fizetniük előleget, azt sem kell kifizetni, ami már idáig ki lett fizetve, csak folytatni kell a havi részletek fizetését. Szóval fogunk találni ügyfelet a nem fizető helyett.

Egyébként még nincsen olyan ügyfelünk, aki nem fizetett volna. Vegyük azt a példát, hogy bent ültök az autóban és eljön az az időszak, amikor nem tudtok részletet fizetni. Akkor azt mondhatjátok, hogy itt a barátom, a sógorom, a koma, stb. aki átveszi ezeket a havi részleteket. Az átruházás 100 eurós költséggel jár, és az ismerős folytatja a havi részletek fizetését.

Ha valahol máshol kellene átvenni lízingelt autót, rengeteg papírt kell kitölteni, és 3 hétbe kerül, míg átírják.


Kérdés

Hogyan történik a jutalékok kifizetése?

Válasz

A jutalékok kifizetése offshore helyekről fog történni.


Kérdés

Hol kell befizetni a licencdíjat és az előleget?

Válasz

A befizetéseket a cég számlavezető bankjánál a VÚB Banknál kell intézni.



A regisztrációval nem kis előnyt szerzel. Ha egyszer ingyen van, érdemes próbálkozni. Én mindenkinek kivánom azt a pillanatot, amikor beszállsz egy Skoda Fábiába.




Én ezt először hihetetlennek tartottam, de amikor többször végigolvastam, és megértettem, rádöbbentem, hogy ez egy szenzációs lehetőség,és nem akarok kimaradni!!!

Regisztráltam, számom:E237  Magyarországon Én vagyok a 237.

Tehát Aki élni akar a lehetőséggel, Annak hajrá!


Aki regisztrálni akar megteheti E237 -hez a www.autosolid.cz/ oldalon vagy a

www.autosolid.cz/registrace.php?k=E237

( megteheted persze, hogy valaki máshoz regisztrálsz, vagy nem adsz meg ajánlót. Ebben az esetben az aktuális információkat tőle fogod kapni)


Regisztrációhoz egy kis segítség:

                    1) Sponzor kódszáma

                    2) Keresztnév

                    3) Vezetéknév    

                    4) Helység, utca, hsz.

                    5) Irányítószám,előtte 2 db nulla

                    6) Ország kiválasztás

                    7) Telefonszám (mobil) 0036kezdéssel

                    8) E-mail

                    9) Mindhármat kipipáljuk  a) akarsz autót?

                                                                b) akarod másoknak ajánlani?

                                                                c) akarsz felmatricázott autót?

                   10) Elfogadjuk a feltételeket:az utolsó sor elején kipipáljuk

                                                              az üres kockát!

                   11) Antispen: a kockába beírjuk a kék számot!

                   12) Odeslat  : elküldés


Ha minden sikerült, azt látod,hogy dakujeme registrácia (köszönöm a regisztrációt).

Ha nem, vissza az előző oldalra, és javítsd ki amit tévesztettél!

Azonnal kapsz egy E-mailt a saját kódszámoddal.

Keresd meg azt a linket  aminek a végén a kódszámod van, mentsd el, mert azt érdemes továbbküldened a barátidnak.

A legjobb reklám részedre egy 10%-os áron vásárolt, felmatricázott Skodában ülni!!!!!!!

Igen, jól érted, Magyarországon az első 150db eladott autó árának a 90%-át az

AutoSolid Kft fizeti a megtakarított reklámköltségekből!!!!!!

Tehát ÉRDEMES minél hamarabb dönteni!


A sikeres együttműködés reményében!



/p>


Weblap látogatottság számláló:

Mai: 7
Tegnapi: 79
Heti: 213
Havi: 281
Össz.: 8 190

Látogatottság növelés
<!-- client = "pub-8803908402626591"; /* Hupont főoldal also linke */ slot = "7366884513"; width = 728; height = 15; //--> google_protectAndRun("ads_core.google_render_ad", google_handleError, google_render_ad);







Weblap látogatottság számláló:

Mai: 3
Tegnapi: 2
Heti: 5
Havi: 5
Össz.: 21 016

Látogatottság növelés
Oldal: Új Autó - 90% kedvezménnyel
Tudod már, Mit Tegyél, hogy Több maradjon a zsebedben? - © 2008 - 2024 - tobbmaradjon.hupont.hu

A HuPont.hu ingyen adja a tárhelyet, és minden szolgáltatása a jövőben is ingyen ...

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »